ניהול אירוע
נעים מאוד, אני מנהלת אירוע שלכן,
אם הגעתן לשלב של ניהול אירוע אז קודם כל אופאליוס מברכת אתכן בהמון מזל טוב ושאפו גדול על כל תהליך התכנון!! אם הגעתן לדף זה אתן בטח מתלבטות האם כדאי לסגור מנהלת אירוע אישית ומלוות כלה.
אז הנה כמה עובדות מהניסיון הרב שלנו בתחום ולמה בעצם צריך ומומלץ לסגור מנהלת אירוע חיצונית:
נתחיל בכך שמה שהכי חשוב זה שתוכלו ליהנות באירוע עצמו בלי דאגות וטיפול בדברים שצצים והורסים את האווירה ועולים לנו ביוקר מאוחר יותר, קחו בחשבון שבכל אירוע תמיד יש הפתעות ודברים בלתי צפויים לדוגמא: לא הושיבו את הדוד האהוב בשולחן המתאים, מנהל האירוע פותח לכן סתם שולחנות רזרביים, אחד הרמקולים מפסיק לעבוד, החופה נופלת רגע לפני שנכנסים ומה לא יכול לקרות, טוב אל תיבהלו…
עם שיתוף הפעולה שלנו ושלכן הכל יהיה בסדר…
תפקידה של מנהלת האירוע הוא לעשות לכן שקט ביום האירוע.
אנחנו נדאג לניהול וספירת כמות המשתתפים בפועל מול ההכנה של האולם ונוודא שהכמויות תואמות ולא יהיו חוסרים.
נדאג לניהול לוחות זמניים ולסנכון ושיתוף פעולה של הספקים שסגרתן לאירוע.נוודא שהכל עובד חלק כמו שתוכנן מול הספקים ונותני השירות, כל אתגר ייפתר על ידינו בזמן אמת.לאורך כל האירוע אנו נדאג לכן באופן אישי, לצרכים שלכן בין אם מדובר בלהזמין מטנית לסבתוש או אם לעזור בלהחליף שמלה.
אנחנו נלווה אתכן ונוודא בכל רגע שהכל עובד כמו שתוכנן.
חשוב לדעת- מנהלת אירוע מטעמכן תמיד תדאג לצרכים ולאינטרס שלכן, תדאג לכן ולספקים שלכן ותעמוד בלוחות זמנים שסוכמו על ידיכן.
אנחנו נהיה העיניים שלכן ונשים לב עבורכן על כל פרט ואורח על מנת שיהיה לכן אירוע מוצלח מכל הבחינות.
להלן פירוט חבילת שירות: ניהול אירוע
1. הגעה שלוש שעות לפני תחילת אירוע – בדיקת סקיצה הושבה, קבלת אנשי מקצוע כמו דיג'יי, צלמים, דיילות, אומנים וכו..
2. ניהול הושבה
3. ניהול שירותי בר אלכוהול
4. ליווי אישי לזוג ולמשפחה גרעינית – החלפת שמלות, החזרת טלית וכתובה לזוג אחרי הטקס, ווידוא שהזוג אוכל שותה ומאושר!
5. ניהול אירוע בפועל – טקס כתובה וחופה, ניהול כל נותני השירות והספקים.
6. סיום אירוע – ספירת מלאי, בקבוקי אלכוהול, ריכוז ציוד, מוודאים שהכל עבר כמו שתוכנן.
7.שיחה עם מנהל האולם – הכירות, תיאום ציפיות וקבלת מידע על האירוע מצד האולם.
אבל לפני שאנחנו רצים ליום האירוע באו נדבר על "שבועות הזהב" שלושה שבועות שהם הקריטיים ביותר לאירוע מוצלח, זהו השלב של אישורי הגעה, ניהול הושבה נכון, סגירת קצבות, תיאומים עם ספקים ונותני שירות שבחרתם, בניית סקיצת אולם נכונה לכמות המוזמנים, בניית לוח זמנים מדויק אשר מסונכרן עם כל הגורמים הרלוונטיים ומאושר מראש.
נשמח לעזור בארגון שלפני האירוע וגם בניהול יום האירוע או רק באחד מהם הכל לפי הדרישות והצורך שלכן.
השירות מתאים לכל סוגי האירועים
*את השירותים שלי ניתן לקבל גם באנגלית וצרפתית
הדרך שלכם לאירוע מושלם
השארת פרטים באתר
שיחת טלפון קצרה להיכרות והתאמת שירות
פגישה לבירור צרכים ואפיון מדויק
*אפשר גם בזום
קבלת בריף וניהולו
ניהול אירוע עמידות בלוחות זמניים וליווי אישי ללקוח ביום האירוע
למי מתאים השירות:
- זוגות שמארגנים חתונה
- משפחות שחוגגות אירוע
- ניהול אורחים המגיעים מחו"ל, ניהול וליווי קבוצות בארץ ובחו"ל
- מפיקים ומפיקות שמחפשות מנהלת אירוע
השותפים המדהימים שלנו
היתרונות הבולטים שלנו
- שיטת עבודה ייחודית וחדשנית המותאמת באופן אישי לצרכים ולתקציב שלך
- צוות מיומן, מקצועי ומנוסה שחיי את עולם ההפקות ומשאבי אנוש מעל עשור
- התמחות בשיווק וגיוס ספקים ונותני שירות במחירים הוגנים, בהתאם לתקציב אירוע.
- ניהול ובניית תקציב נכון ומדויק, התנהלות פיננסית מאורגנת שתעזור לכן בריכוז חשבוניות והתנהלות מול ספקים.
- חיסכון בזמן, עלויות, התלבטויות, חקר שוק וידיעה שקיבלתן את המוצר המשתלם ביותר בהתאם לדרישות שלכן
- ביטחון שלקחת שירות איכותי וברמה גבוהה עם מינימום הפתעות