ניהול אירועים עסקיים והמוניים
ניהול אירועים
אופאליוס מתמחה בניהול אירועים בשטח מעל עשור. יש לנו ניסיון בניהול אירועי יום, לילה, ניהול אירועים בחו"ל, ימי כייף, גיבוש, כנסים, ניהול פסטיבלים והופעות חיות ועוד,, בקיצור יש לנו את ניכולת, ידע וניסיון לנהל פרויקטים של עשרות אלפי משתתפים.
מהניסיון העשיר שלנו – תמיד יש צורך בעוד זוג עיניים וידיים שידאגו שהאירוע מתנהל באחריות, עומד בזמנים ומנוהל במקצועיות ובחיוך.
כמו שאתן יודעות בכל אירוע יש הפתעות ודברים בלתי צפויים, לדוגמא: ספק הציוד או חולה קורונה, מספר מוזמנים ירד/עלה, אומן שלא מוצא חניה ומאחר בחצי שעה..
ועוד המון תקלות שקורות לעיתים ומשבשבות את כל הארגון והעבודה הקשה שעשיתן, אבל אל תיבהלו…
עם ניהול ברמת מקצועיות כמו שלנו שמתבסס על ניסיון רב ומגוון אנו נדאג שהאירוע יתנהל כפי רצונכן ואתן תוכלו להיות חלק מהאירוע כמנהלות וכאורחות.
תפקידה של מנהלת האירוע הוא לעשות לכן שקט ביום האירוע.
אנחנו נדאג לסינכרון בין ספקים, ווידוי הגעת ספקים בהתאם ללוח זמנים הקמות/ אירוע ופירוקים.
נתעדכן בתיאום ציפיות בינכן לבין מקום האירוע כולל אבטחה וניקיון, נוודא שהמקום ושאר הספקים עומדים בהסכמיו ,נשים עין על כל אורח וכל פרט באירוע ונוודא שהכל מנוהל כשורה.
אנחנו כאן כזוג עניים נוספות שלכן ועבורכן בכל משך האירוע.
חשוב לדעת מנהלת האירוע תמיד תדאג לצרכים ולאינטרס שלכן ולחוויית העובדים/העובדות
חבילת השירות כולל: ניהול אירוע עסקי
1.הגעה לפני תחילת אירוע – בדיקת סקיצת ובמה, קבלת אנשי מקצוע ונותני שירות
2. ניהול לוח זמנים מדויק
3. ניהול אומנים/במה
4. ניהול שירותי קייטרינג, בר ומזון
5. תיאום מלא מול כל הספקים לפני האירוע
6. ניהול אירוע בפועל – ניהול כל נותני השירות והספקים.
7. בדיקת סקיצה, גרפיקה, מיתוג ועיצוב
*** ניתן להוסיף שירות ניהול הקמות ופירוקים
*את השירותים שלי ניתן לקבל גם באנגלית וצרפתית
הדרך שלכם ניהול אירועים מושלם
השארת פרטים באתר
שיחת טלפון קצרה להיכרות והתאמת שירות
פגישה לבירור צרכים ואפיון מדויק
*אפשר גם בזום
סינכון בין כל הספקים וניהול לוח זמנים
ניהול אירוע בשטח, עמידות בלוחות זמנים וליווי אישי לאורך כל האירוע בשטח
למי מתאים מנהל אירועים עסקיים
- עסקים קטנים, בינוניים וגדולים
- משאבי אנוש בארגון
- אירועים לגיוס הון
- מי שמעוניינת ב"ראש שקט" באירוע שלה
- אירועים בארץ יום/ ימים
- אירועים בחו"ל
- אירועי incoming
- ניהול אירועי תיירות נכנסת
השותפים המדהימים שלנו
היתרונות הבולטים שלנו
- שיטת עבודה ייחודית וחדשנית המותאמת באופן אישי לצרכים ולתקציב שלך
- צוות מיומן, מקצועי ומנוסה שחיי את עולם ההפקות ומשאבי אנוש מעל עשור
- התמחות בשיווק וגיוס ספקים ונותני שירות במחירים הוגנים, בהתאם לתקציב אירוע.
- ניהול ובניית תקציב נכון ומדויק, התנהלות פיננסית מאורגנת שתעזור לכן בריכוז חשבוניות והתנהלות מול ספקים.
- חיסכון בזמן, עלויות, התלבטויות, חקר שוק וידיעה שקיבלתן את המוצר המשתלם ביותר בהתאם לדרישות שלכן
- ביטחון שלקחת שירות איכותי וברמה גבוהה עם מינימום הפתעות